Co to jest PIM (Personal Information Manager)?

mAsystent PIM – Zarządca informacji osobistej (organizer)

Organizer PIM - Personal Information Manager

mAsystent to program typu PIM (Personal Information Manager) czyli zarządca informacji osobistej służący do kompleksowego organizowania informacji osobistej (terminy, adresy, telefony, notatki, kody PIN, numery kont bankowych itp.). mAsystent to nie tylko rozbudowany program typu PIM ale całe centrum informacyjne dzięki, któremu będziecie Państwo zawsze na bieżąco z informacjami z kraju, świata, giełdy, kursami walut, pogodą itp. Program szczególnie przyda się osobom czynnym zawodowo, które muszą przechowywać różnego rodzaju informacje oraz chcą mieć do nich błyskawiczny dostęp.

mAsystent PIM należy do grupy aplikacji typu desktop, które instaluje się w środowisku Windows 2000/XP/2003/Vista w komputerze użytkownika a tym samym użytkownik ma pewność, że dane wprowadzane do mAsystenta przechowywane są jedynie na dysku jego komputera. Wszystkie dane zapisywane w programie mAsystent są szyfrowane i można ograniczyć do nich dostęp przez ustawienia haseł dostępu do programu lub sekcji z poufnymi danymi.

PIM - Personal Information Manager

Program PIM wraz z menedżerem kontaktów (CRM)

mAsystent to nie tylko zwkły PIM ale także menedżer kontaktów (ang. Contact Manager) czyli program, który umożliwi Państwu stworzenie bazy danych dotyczących Państwa kontaktów prywatnych oraz biznesowych. mAsystent pozwala w firmach stworzyć wspólną bazę klientów, kontrahentów lub partnerów biznesowych dostępna dla wszystkich pracowników w sieci lokalnej firmy.

PIM Komputerowy menedżer kontaktów

Kontakt menedżer mAsystent

Do każdego kontaktów wprowadzonego do bazy można przyporządkowywać kilkadziesiąt informacji takich jak nazwa kontaktu, telefony, adresy e-mail, daty urodzin, uwagi itp. Dodatkowo w program mAsystent wbudowany jest moduł CRM (ang. Customer Relationship Management), który umożliwia zarządzanie kontaktami z klientem. Firmy docenią mAsystenta za to, że wreszcie w jednym i na dodatek bezpiecznym miejscu (dane są szyfrowane i zabezpieczone przed dostępem osób niepowołanych) będą mogły gromadzić informacje o klientach, kontrahentach, partnerach biznesowych, hasłach, terminach spotkań itp. Co więcej, informacje o kliencie wprowadzone przez jednego pracownika na jego komputerze będą dostępne dla innych osób pracujących w sieci lokalnej (LAN) nawet gdy dany pracownik nie będzie obecny w firmie.

Poza tym będąc z dala od firmy można mieć dostęp do listy klientów, wiadomości firmowych, zadań itp. ponieważ mAsystent umożliwia Państwu automatyczną wymianę danych poprzez dowolne konto pocztowe z dostępem POP3/SMTP. Dlatego będąc poza firmą można zaimportować aktualną bazę danych do swojego komputera i pracować na niej tak jakby Państwo siedzieli w swoim miejscu pracy.

Poznaj lepiej program mAsystent do zarządzania czasem

Darmowy program do zarządzania kontaktami w firmie

W typowych terminarzach lub menedżerach kontaktów (ang. Contact Menager) jest jedna książka adresowa, w której wprowadza się wszystkie kontakty. Rozróżnienie kontaktów prywatnych od biznesowych następuje po zaznaczeniu podczas edycji danego…

Pierwsze kroki w programie do zarządzania czasem

W pierwszej kolejności trzeba zainstalować program na wszystkich stanowiskach w firmie. Instalację zaleca się przeprowadzić korzystając z programu instalacyjnego, który można pobrać przechodząc do sekcji DOWNLOAD. Instalator krok po kroku…

Program do zarządzania kontaktami

Obserwując pracowników w małych firmach odpowiedzialnych za obsługę klientów można dojść do wniosku, że należy zreorganizować system informacyjny funkcjonujący w przedsiębiorstwie aby usprawnić obsługę klienta. Klient chce, aby jego sprawa…

Platforma szkoleniowa

Ważny komunikat

W chwili obecnej program mAsystent nie jest już rozwijany i nie jest świadczona do niego pomoc techniczna. Z programu można nadal korzystać ale nie udzielamy pomocy w jego obsłudze oraz nie oferujemy modyfikacji programu do potrzeb firmy. Jeżeli potrzebujecie Państwo typowego systemu CRM do obsługi swoich klientów to polecamy oprogramowanie SuiteCRM na licencji open source. Natomiast do obsługi zgłoszeń telefonicznych lub e-mail możemy polecić darmowy system OTRS.