Funkcje do zarządzania czasem

w terminarzu mAsystent PIM

Podstawowe funkcje programu mAsystent

mAsystent 2007 jest obecnie jedynym programem dostępnym na polskim rynku, który oferuje szeroki wachlarz funkcji (z zakresu PIM oraz CRM) przy zerowym koszcie wdrożenia oraz pełnym wsparciem technicznym. Obecna wersja programu udostępniana jest w języku polskim i zoptymalizowana do pracy w systemach Windows.

DO PODSTAWOWYCH FUNKCJI PROGRAMU NALEŻĄ:

  • przechowywanie adresów, notatek, terminów, zadań, haseł itp. w jednym miejscu,
  • komunikacja z użytkownikiem w sposób werbalny przy pomocy męskiego lub damskiego głosu,
  • podgląd kalendarzy dziennych, tygodniowych oraz wielomiesięcznych,
  • zarządzanie terminami w sposób graficzny a w tym możliwość pracy grupowej w sieci LAN,
  • obsługa terminów cyklicznych oraz nieregularnych,
  • szyfrowanie danych i dostęp na hasło do sekcji z poufnymi danymi oraz samego programu,
  • zdalne powiadamianie o planie zajęć w danym dniu (SMS, e-mail),
  • możliwość generowania strony WWW lub kanałów RSS z aktualnym planem zajęć,
  • wbudowany odtwarzacz stacji radiowych,
  • przechowywanie danych teleadresowych w bazie prywatnej oraz służbowej dostępnej dla wszystkich pracowników w firmie,
  • automatyczny (lub ręczny) backup danych zgromadzonych w programie,
  • możliwość kopiowania danych wprowadzonych do programu między różnymi stanowiskami lub praca na wspólnych danych w sieci LAN,
  • możliwość wymiany danych biznesowych przez dowolne konto e-mail z dostępem POP3/SMTP,
  • wbudowany mini moduł CRM umożliwiający zarządzanie historią kontaktów z klientami lub przygotowanie kartoteki
    np. pacjenta czy klienta warsztatu samochodowego itp.,
  • automatyczne przypominanie o grafiku zajęć z uwzględnieniem terminów rocznicowych, imienin, urodzin osób z bazy danych lub przypomnień z modułu CRM,
  • baza wiadomości firmowych umożliwiająca przekazywanie informacji do wszystkich pracowników korzystających z programu mAsystent oraz pozwalająca na budowanie np. bazy wiedzy dostępnej dla wszystkich pracowników w sieci LAN,
  • generator szablonów dokumentów firmowych używany do przygotowywania spersonalizowanych wydruków pism, list obecności itp.,
  • niszczarka dokumentów umożliwiająca bezpowrotne usuwanie poufnych plików z dysku,
  • możliwość instalacji na dysku przenośnym USB (pendrive) dzięki czemu można korzystać z programu na każdym komputerze wyposażonym w port USB,
  • podgląd zawartości wielu skrzynek pocztowych e-mail wraz z wbudowanym filtrem antyspamowym,
  • timer/minutnik umożliwiający np. wyłączenie komputera o określonej godz. lub wyświetlenie wprowadzonego wcześniej przypomnienia,
  • synchronizacja zegara w komputerze z czasem podawanym przez serwer atomowy,
  • dostęp do wiadomości z serwisów informacyjnych (informacje, pogoda, kursy walut, giełda, program TV, oferty turystyczne itp.),
  • wyszukiwarka stron internetowych i haseł encyklopedycznych z blokadą treści reklamowych,
  • szybki dostęp do wyszukiwania lokalizacji ulic na mapie w Polsce i na świecie,
  • baza kodów pocztowych, rejestracji, nr kierunkowych itp.
  • wbudowana baza wszystkich polskich imion wraz z możliwością ich odmiany,
  • wirtualny Asystent pomagający w zapoznaniu się z podstawowymi funkcjami programu oraz umożliwiający zaplanowanie wydarzeń
    zgodnie z dobowym rytmem dnia oraz biorytmem użytkownika programu,
  • wbudowany moduł „Fotografii dnia pracy” umożliwiający określenie ile czasu traci się na wykonanie określonych czynności podczas dnia pracy,
  • wbudowany moduł „Biorytm” przedstawiający w sposób graficzny biorytmy wraz z ich interpretacją,
  • import oraz eksport danych w formacie XML dzięki czemu z programu mAsystent 2007 można przekazywać dane bezpośrednio do innych programów
    używanych w Państwa firmie,
  • eksport oraz import terminów, danych osób, zadań itp. do formatów vCard i vCalednar co z kolei daje możliwość np. przesłania terminu do telefonu komórkowego lub palmtopa czy też dowolnego programu wspierającego wymianę danych w formacie CSV (ang. Comma Separated Values),
  • możliwość pobierania danych do programu mAsystent z zewnętrznych baz danych takich jak np. książka adresowa Outlook/Windows, książka adresowa programu Mozilla Thunderbird, wizytówki vCard, pliki tekstowe w formacie CSV itp.
  • wbudowany moduł do prowadzenia rozmów w formie tekstowej (tzw. czat) dla pracowników z danego działu lub całej firmy,
  • integracja z programem AnoMail 2007 dzięki czemu bezpośrednio po wybraniu osób z bazy adresowej programu mAsystent można wysłać mass-mailing w postaci np. newslettera itp.,
  • pełna dokumentacja dostępna także w formie multimedialnych filmów szkoleniowych dzięki, którym można skrócić do minimum czas potrzebny na naukę obsługi programu,
  • darmowe wsparcie techniczne realizowane poprzez e-mail, tel. internetowy lub infolinię GSM.

Platforma szkoleniowa

Ważny komunikat

W chwili obecnej program mAsystent nie jest już rozwijany i nie jest świadczona do niego pomoc techniczna. Z programu można nadal korzystać ale nie udzielamy pomocy w jego obsłudze oraz nie oferujemy modyfikacji programu do potrzeb firmy. Jeżeli potrzebujecie Państwo typowego systemu CRM do obsługi swoich klientów to polecamy oprogramowanie SuiteCRM na licencji open source. Natomiast do obsługi zgłoszeń telefonicznych lub e-mail możemy polecić darmowy system OTRS.