Wsparcie techniczne do programu mAsystent

Pomoc techniczna dla użytkowników

Dostęp do pomocy technicznej z poziomu programu

Do wsparcia technicznego drogą e-mail można także uzyskać dostęp bezpośrednio z poziomu programu mAsystent przechodząc do Menu Pomoc i wybierając Zgłoś problem lub uwagę. W oknie, które zostanie wyświetlone należy opisać problem lub pytanie. W ciągu 48 godzin powinni Państwo otrzymać odpowiedź. Można także w ten sposób przekazywać anonimowe uwagi lub komentarze dotyczące mAsystenta.

Brak wsparcia technicznego do programu

Obecnie projekt jest zamknięty i nie jest świadczone do niego wsparcie techniczne. Z programu można korzystać w takiej formie w jakiej dostępny jest w Internecie natomiast nie dorabiane są do niego żadne funkcje oraz nie oferuje się pomocy w jego obsłudze. Projekt w przyszłości wróci w zupełnie odmienionej wersji o nazwie mAsystent PRO.

Poznaj samouczki do obsługi programu

Do programu dołączono multimedialne samouczki, które umożliwiają szybkie zapoznanie się z podstawowymi funkcjami aplikacji mAsystent. Zamiast tracić czas na studiowanie dokumentacji dołączonej do programu można uruchomić poniższe lekcje (e-learning) i zobaczyć w jaki sposób pracuje się z programem mAsystent w domu lub firmie...

Platforma szkoleniowa

Ważny komunikat

W chwili obecnej program mAsystent nie jest już rozwijany i nie jest świadczona do niego pomoc techniczna. Z programu można nadal korzystać ale nie udzielamy pomocy w jego obsłudze oraz nie oferujemy modyfikacji programu do potrzeb firmy. Jeżeli potrzebujecie Państwo typowego systemu CRM do obsługi swoich klientów to polecamy oprogramowanie SuiteCRM na licencji open source. Natomiast do obsługi zgłoszeń telefonicznych lub e-mail możemy polecić darmowy system OTRS.

Potrzebujesz pomocy w obsłudze programu?

poznaj najczęstsze pytania i odpowiedzi do mAsystenta