PIM

Zarządzania czasem z wykorzystaniem oprogramowania mAsystent

Zarządzanie czasem z wykorzystaniem oprogramowania mAsystent. Jak wynikało z obserwacji oraz przeprowadzonych badań, na rynku brakowało narzędzia, które podchodziłoby kompleksowo do tematyki zarządzania czasem a dokładniej rzecz biorąc nie było systemu, który obejmowałby pełny zakres funkcji wspomagających organizację dnia pracy menedżera przy zachowaniu prostoty użytkowania.

Elementy komputerowych terminarzy

  • by
Elementy komputerowych terminarzy. Systemy PIM pomagają w efektywnym organizowaniu dnia pracy pracownika zarówno w życiu prywatnym jak i zawodowym. Bardzo wiele zależy od typu wykonywanej przez użytkownika pracy, środowiska w jakim się obraca, jego własnych przyzwyczajeń itp.

Historia systemów zarządzających czasem

  • by
Historia rozwoju programów wspomagających zarządzanie informacją określanych akronimem PIM (ang. Personal Information Manager czyli Zarządca Informacji Osobistej) jest tak długa jak rozwój komputerów osobistych. Pierwszym PIMem w historii komputerów personalnych był pakiet SideKick firmy Borland

Odtwarzacz stacji radiowych

  • by
Program mAsystent został wyposażony w bezpłatny odtwarzacz stacji radiowych o nazwie mAsystent RADIO dzięki, któremu możecie Państwo słuchać wszystkich stacji radiowych, które nadają swoje audycje w Internecie. Wystarczy dodać stację radiową do listy rozgłośni online i już można słuchać radia w domu lub pracy bez konieczności instalacji dodatkowego oprogramowania.

Co to jest CRM (Customer Relationship Management)

  • by
CRM (ang. Customer Relationship Management) to system służący do wspomagania zarządzania relacjami z klientami. CRM to nie tylko system informatyczny ale raczej przyjęta strategia i filozofia działania firmy, która ma na celu poprawę kontaktów z klientami co z kolei przekłada się na dynamiczniejszy rozwój przedsiębiorstwa i lepszą realizację wyznaczonych celów np. utrzymanie stałych klientów.

Co to jest PIM (Personal Information Manager)?

  • by
mAsystent to program typu PIM (Personal Information Manager) czyli zarządca informacji osobistej służący do kompleksowego organizowania informacji osobistej (terminy, adresy, telefony, notatki, kody PIN, numery kont bankowych itp.). mAsystent to nie tylko rozbudowany program typu PIM ale całe centrum informacyjne dzięki, któremu będziecie Państwo zawsze na bieżąco z informacjami z kraju, świata, giełdy, kursami walut, pogodą itp. Program szczególnie przyda się osobom czynnym zawodowo, które muszą przechowywać różnego rodzaju informacje oraz chcą mieć do nich błyskawiczny dostęp.

Pierwsze kroki w programie do zarządzania czasem

  • by
W pierwszej kolejności trzeba zainstalować program na wszystkich stanowiskach w firmie. Instalację zaleca się przeprowadzić korzystając z programu instalacyjnego, który można pobrać przechodząc do sekcji DOWNLOAD. Instalator krok po kroku przeprowadzi Państwa przez proces instalacji na każdym komputerze, w którym ma być zainstalowane oprogramowanie mAsystent 2007. Przed instalacją programu w systemie Windows 2000/XP/Vista należy zalogować się jako administrator (bardzo ważne!!!) lub skontaktować się z Państwa informatykiem, aby zainstalował program mAsystent na wybranych stanowiskach.

Wprowadzenie do programu do zarządzania informacją

  • by
Program mAsystent stanowi połączenie programu do zarządzania informacją osobistą typu PIM (ang. Personal Information Manager) z oprogramowaniem do zarządzania relacjami z klientami czyli CRM (ang. Customer Relationship Management). Jednakże w odróżnieniu od rozbudowanych rozwiązań typu CRM, mAsystent jest prosty w obsłudze przy jednoczesnym zachowaniu wysokiej funkcjonalności oraz specyficznych funkcji dostępnych w produktach typu PIM.

Organizator terminów i baza kontaktów

  • by
Menedżer kontaktów (ang. Contact Manager) to program, który umożliwi Państwu stworzenie bazy danych dotyczących Państwa kontaktów biznesowych oraz prywatnych. Od tej pory nie musicie Państwo zarządzać bazą klientów w programie Outlook lub Excel. mAsystent pozwala w firmach stworzyć wspólną bazę klientów, kontrahentów lub partnerów biznesowych dostępna dla wszystkich pracowników w sieci lokalnej firmy.