Darmowy menedżer kontaktów do firmy
Menedżer kontaktów (ang. Contact Manager) to program, który umożliwi Państwu stworzenie bazy danych dotyczących Państwa kontaktów biznesowych oraz prywatnych. Od tej pory nie musicie Państwo zarządzać bazą klientów w programie Outlook lub Excel. mAsystent pozwala w firmach stworzyć wspólną bazę klientów, kontrahentów lub partnerów biznesowych dostępna dla wszystkich pracowników w sieci lokalnej firmy.
Do każdego kontaktów wprowadzonego do bazy można przyporządkowywać kilkadziesiąt informacji takich jak nazwa kontaktów, telefony, adresy e-mail, daty urodzin, uwagi itp. Dodatkowo w program mAsystent wbudowany jest moduł CRM, który umożliwia zarządzanie kontaktami z klientem. Firmy docenią mAsystenta za to, że wreszcie w jednym i na dodatek bezpiecznym miejscu (dane są szyfrowane i zabezpieczone przed dostępem osób niepowołanych) będą mogły gromadzić informacje o klientach, kontrahentach, partnerach biznesowych, hasłach, terminach spotkań itp. Co więcej, informacje o kliencie wprowadzone przez jednego pracownika na jego komputerze będą dostępne dla innych osób pracujących w sieci LAN!
Contact Manager FREEWARE - menedżer kontaktów
Będąc poza firmą także można mieć dostęp do listy klientów, wiadomości firmowych, zadań itp. ponieważ mAsystent umożliwia Państwu automatyczną wymianę danych poprzez dowolne konto pocztowe z dostępem POP3/SMTP. W związku z tym będąc poza firmą można zaimportować aktualną bazę danych do swojego komputera i pracować na niej tak jakby Państwo siedzieli w firmie.
Ponadto mAsystent jest narzędziem typu PIM (ang. Personal Information Manager) służącym do kompleksowego zarządzania informacją osobistą (terminy, adresy, telefony, notatki, kody PIN, numery kont bankowych itp.). mAsystent 2007 to nie tylko rozbudowany program typu PIM ale całe centrum informacyjne dzięki, któremu będziecie Państwo zawsze na bieżąco z informacjami z kraju, świata, giełdy, kursami walut, pogodą itp. Program szczególnie przyda się osobom czynnym zawodowo, które muszą przechowywać różnego rodzaju informacje oraz chcą mieć do nich błyskawiczny dostęp.
Co odróżnia mAsystenta od systemów CRM?
mAsystent należy do grupy aplikacji typu desktop, które instaluje się w środowisku Windows 2000/XP/2003/Vista w komputerze użytkownika a tym samym użytkownik ma pewność, że dane wprowadzane do mAsystenta przechowywane są jedynie na dysku jego komputera.
W mAsystencie zebrano jedynie najważniejsze funkcje oferowane w rozbudowanych systemach CRM z punktu widzenia mikro i małych przedsiębiorstw. Przez to mAsystent jest bardzo prosty w obsłudze przy zachowaniu niezbędnej funkcjonalności potrzebnej w małych i średnich firmach, które nie chcą wdrażać drogich i skomplikowanych systemów CRM.
mAsystent jest darmowym produktem (na licencji freeware) jednakże oferowanym z pełnym wsparciem technicznych producenta. W związku z tym firma wdrażająca pakiet mAsystent nie pozostaje sama sobie ale może w każdej skorzystać z pomocy konsultanta dostępnego poprzez e-mail, telefon GSM, komunikator GG oraz Skype.
Współpraca z systemami funkcjonującymi w firmie
mAsystent 2007 potrafi współpracować z innymi systemami, które obecnie używane są w firmie. Dzięki temu do programu można importować dane z książek adresowych programów Outlook, Thunderbird i innych. Jeżeli obecnie przechowujecie Państwo swoje dane w programie Excel to też nie powinno być, żadnych problemów z ich importem lub eksportem do mAsystenta.
Szukaj w serwisie:
Platforma szkoleniowa
Materiały na dobry początek
Ważny komunikat
W chwili
obecnej program mAsystent nie jest już rozwijany i nie jest świadczona do niego pomoc
techniczna. Z programu można nadal korzystać ale nie udzielamy pomocy w jego
obsłudze oraz nie oferujemy modyfikacji programu do potrzeb firmy. Jeżeli potrzebujecie Państwo
typowego systemu CRM do obsługi swoich klientów to polecamy oprogramowanie SuiteCRM
na licencji open source. Natomiast do obsługi zgłoszeń telefonicznych lub e-mail
możemy polecić darmowy system OTRS.