Co to jest PIM (Personal Information Manager)?

mAsystent PIM – Zarządca informacji osobistej (organizer)

Organizer PIM - Personal Information Manager

mAsystent to program typu PIM (Personal Information Manager) czyli zarządca informacji osobistej służący do kompleksowego organizowania informacji osobistej (terminy, adresy, telefony, notatki, kody PIN, numery kont bankowych itp.). mAsystent to nie tylko rozbudowany program typu PIM ale całe centrum informacyjne dzięki, któremu będziecie Państwo zawsze na bieżąco z informacjami z kraju, świata, giełdy, kursami walut, pogodą itp. Program szczególnie przyda się osobom czynnym zawodowo, które muszą przechowywać różnego rodzaju informacje oraz chcą mieć do nich błyskawiczny dostęp.

mAsystent PIM należy do grupy aplikacji typu desktop, które instaluje się w środowisku Windows 2000/XP/2003/Vista w komputerze użytkownika a tym samym użytkownik ma pewność, że dane wprowadzane do mAsystenta przechowywane są jedynie na dysku jego komputera. Wszystkie dane zapisywane w programie mAsystent są szyfrowane i można ograniczyć do nich dostęp przez ustawienia haseł dostępu do programu lub sekcji z poufnymi danymi.

PIM - Personal Information Manager

Program PIM wraz z menedżerem kontaktów (CRM)

mAsystent to nie tylko zwkły PIM ale także menedżer kontaktów (ang. Contact Manager) czyli program, który umożliwi Państwu stworzenie bazy danych dotyczących Państwa kontaktów prywatnych oraz biznesowych. mAsystent pozwala w firmach stworzyć wspólną bazę klientów, kontrahentów lub partnerów biznesowych dostępna dla wszystkich pracowników w sieci lokalnej firmy.

PIM Komputerowy menedżer kontaktów
Kontakt menedżer mAsystent
Do każdego kontaktów wprowadzonego do bazy można przyporządkowywać kilkadziesiąt informacji takich jak nazwa kontaktu, telefony, adresy e-mail, daty urodzin, uwagi itp. Dodatkowo w program mAsystent wbudowany jest moduł CRM (ang. Customer Relationship Management), który umożliwia zarządzanie kontaktami z klientem. Firmy docenią mAsystenta za to, że wreszcie w jednym i na dodatek bezpiecznym miejscu (dane są szyfrowane i zabezpieczone przed dostępem osób niepowołanych) będą mogły gromadzić informacje o klientach, kontrahentach, partnerach biznesowych, hasłach, terminach spotkań itp. Co więcej, informacje o kliencie wprowadzone przez jednego pracownika na jego komputerze będą dostępne dla innych osób pracujących w sieci lokalnej (LAN) nawet gdy dany pracownik nie będzie obecny w firmie.

Poza tym będąc z dala od firmy można mieć dostęp do listy klientów, wiadomości firmowych, zadań itp. ponieważ mAsystent umożliwia Państwu automatyczną wymianę danych poprzez dowolne konto pocztowe z dostępem POP3/SMTP. Dlatego będąc poza firmą można zaimportować aktualną bazę danych do swojego komputera i pracować na niej tak jakby Państwo siedzieli w swoim miejscu pracy.

Poznaj lepiej program mAsystent do zarządzania czasem

cropped-mAsystent-080720.jpg

Komputerowa książka kontaktowa

Komputerowa książka kontaktowa w programie mAsystent do przechowywania stworzenia bazy danych kontaktów. Program mAsystent PIM dla Windows
cropped-img475630.jpg

Warunki licencji na program mAsystent

Program udostępniany jest każdemu podmiotowi za darmo pod warunkiem, że użytkownik zaakceptuje poniższe warunki. W przypadku odrzucenia jakiegokolwiek warunku licencjobiorca nie powinien instalować oprogramowania mAsystent w swoim komputerz
cropped-mAsystent-time-2.jpg

Historia systemów zarządzających czasem

Historia rozwoju programów wspomagających zarządzanie informacją określanych akronimem PIM (ang. Personal Information Manager czyli Zarządca Informacji Osobistej) jest tak długa jak rozwój komputerów osobistych. Pierwszym PIMem w historii komputerów personalnych…

Platforma szkoleniowa

Ważny komunikat

W chwili obecnej program mAsystent nie jest już rozwijany i nie jest świadczona do niego pomoc techniczna. Z programu można nadal korzystać ale nie udzielamy pomocy w jego obsłudze oraz nie oferujemy modyfikacji programu do potrzeb firmy. Jeżeli potrzebujecie Państwo typowego systemu CRM do obsługi swoich klientów to polecamy oprogramowanie SuiteCRM na licencji open source. Natomiast do obsługi zgłoszeń telefonicznych lub e-mail możemy polecić darmowy system OTRS.