Samouczki wideo do mAsystent PIM
W tym miejscu zamieszczono multimedialne samouczki obsługi programu mAsystent PIM, które umożliwiają szybkie zapoznanie się z podstawowymi funkcjami aplikacji mAsystent. Zamiast tracić czas na studiowanie dokumentacji dołączonej do programu można uruchomić poniższe lekcje (e-learning) i zobaczyć w jaki sposób pracuje się z programem mAsystent w domu lub firmie. Co więcej każdy w razie potrzeby każdy z Państwa może dostosować szybkość szkolenia do własnych potrzeb i rozpocząć naukę obsługi programu od wybranej przez siebie lekcji.
Wprowadzenie w tematykę PIMów
Wprowadzenie w tematykę programów typu PIM oraz podstawowe informacje dot. programu mAsystent. Ta początkowa lekcja przeznaczona jest przede wszystkim do osób, które nie miały wcześniej styczności z oprogramowaniem określanym akronimem PIM i nie wiedzą czy w ich firmie lub domu przyda się program mAsystent.
Podstawy pracy w programie mAsystent
Podstawy pracy w programie mAsystent 2007 wraz z przeglądem modułów najczęściej wykorzystywanych przez użytkownika domowego. Autor programu zaleca, aby każdy użytkownik poświęcił czas na zapoznanie się z tą lekcją gdyż przedstawiono w niej podstawy pracy z programem mAsystent z punktu widzenia prywatnego użytkownika. Omówiono najważniejsze moduły programu i pokazano krok po kroku między innymi jak dodawać nowe terminy, nowe kontakty do bazy prywatnej, zadania, informacje poufne, jak sprawdzić pogodę, program telewizyjny, zobaczyć najnowsze wiadomości itp.
Obsługa odtwarzacza stacji radiowych
Nauka obsługi programu mAsystent RADIO dzięki, któremu można słuchać stacji radiowych przez Internet. Lekcja pokazująca jak korzystać z radia internetowego a dokładniej modułu do słuchania rozgłośni radiowych online, który stanowi część pakietu mAsystent. Dzięki mAsystent Radio możecie Państwo słuchać ulubionych stacji radiowych takich jak RMF, ZET itp.
Szukaj w serwisie:
Platforma szkoleniowa
Materiały na dobry początek
Ważny komunikat
W chwili
obecnej program mAsystent nie jest już rozwijany i nie jest świadczona do niego pomoc
techniczna. Z programu można nadal korzystać ale nie udzielamy pomocy w jego
obsłudze oraz nie oferujemy modyfikacji programu do potrzeb firmy. Jeżeli potrzebujecie Państwo
typowego systemu CRM do obsługi swoich klientów to polecamy oprogramowanie SuiteCRM
na licencji open source. Natomiast do obsługi zgłoszeń telefonicznych lub e-mail
możemy polecić darmowy system OTRS.