Dostęp do pomocy technicznej z poziomu programu
Do wsparcia technicznego drogą e-mail można także uzyskać dostęp bezpośrednio z poziomu programu mAsystent przechodząc do Menu Pomoc i wybierając Zgłoś problem lub uwagę. W oknie, które zostanie wyświetlone należy opisać problem lub pytanie. W ciągu 48 godzin powinni Państwo otrzymać odpowiedź. Można także w ten sposób przekazywać anonimowe uwagi lub komentarze dotyczące mAsystenta.
Brak wsparcia technicznego do programu
Obecnie projekt jest zamknięty i nie jest świadczone do niego wsparcie techniczne. Z programu można korzystać w takiej formie w jakiej dostępny jest w Internecie natomiast nie dorabiane są do niego żadne funkcje oraz nie oferuje się pomocy w jego obsłudze. Projekt w przyszłości wróci w zupełnie odmienionej wersji o nazwie mAsystent PRO.
Poznaj samouczki do obsługi programu
Do programu dołączono multimedialne samouczki, które umożliwiają szybkie zapoznanie się z podstawowymi funkcjami aplikacji mAsystent. Zamiast tracić czas na studiowanie dokumentacji dołączonej do programu można uruchomić poniższe lekcje (e-learning) i zobaczyć w jaki sposób pracuje się z programem mAsystent w domu lub firmie...
Szukaj w serwisie:
Platforma szkoleniowa
Materiały na dobry początek
Ważny komunikat
W chwili
obecnej program mAsystent nie jest już rozwijany i nie jest świadczona do niego pomoc
techniczna. Z programu można nadal korzystać ale nie udzielamy pomocy w jego
obsłudze oraz nie oferujemy modyfikacji programu do potrzeb firmy. Jeżeli potrzebujecie Państwo
typowego systemu CRM do obsługi swoich klientów to polecamy oprogramowanie SuiteCRM
na licencji open source. Natomiast do obsługi zgłoszeń telefonicznych lub e-mail
możemy polecić darmowy system OTRS.